Boa-Franc wprowadza markę Mirage
Kanadyjski producent podłóg drewnianych Boa-Franc zmienia wizerunek firmy i wprowadza nową nazwę: Mirage. Nowa tożsamość związana jest z przypadającym na przyszły rok 40-leciem przedsiębiorstwa.
Jak tłumaczą przedstawiciele Boa-Franc, zmiany mają podkreślać nowoczesny wizerunek, siłę i zrównoważony rozwój firmy, a także zwiększać rozpoznawalność marki. Nowa tożsamość korporacyjna będzie wykorzystywana także do promocji innych marek podłóg drewnianych spółki, takich jak Vintage Hardwood Flooring i Ten Oaks Flooring
– Nasza firma rozpoczęła działalność prawie 40 lat temu jako mały warsztat z trzema osobami — mówi Pierre Thabet, prezes Mirage. – Od tego czasu staliśmy się renomowanym producentem podłóg drewnianych w Ameryce Północnej, zatrudniającym prawie 700 pracowników i ponad 1200 handlowców w całej Ameryce Północnej, jesteśmy pożądanym pracodawcą. Dzięki naszemu nowemu wizerunkowi firmy chcemy nadal wprowadzać innowacje i być doceniani za to, co robimy najlepiej w branży – dodaje.
Mimo zmiany wizualnej, priorytety firmy pozostają takie same. W centrum filozofii zarządzania firmą znajdują się takie wartości jak pasja, szacunek, uczciwość i innowacyjność. Jej celem jest utrzymanie i zwiększenie udziału w rynku w Kanadzie, ale zarząd planuje także zdecydowane działania mające na celu wzrost pozycji rynkowej w Stanach Zjednoczonych. Produkowane i sprzedawane w Ameryce Północnej podłogi są coraz wyżej pozycjonowane na rynku, przez co cieszą się coraz większą rozpoznawalnością przez potencjalnych konsumentów.
– Nasi pracownicy będą nadal zapewniać naszym partnerom i dostawcom najlepszą możliwą obsługę i będą podtrzymywać te same wartości i to samo zaangażowanie na rzecz naszej społeczności – zapewnia Thabet. – NW naszych codziennych działaniach nadal będziemy kierować się wiarą w zrównoważony rozwój, aby sprostać potrzebom obecnych pokoleń bez narażania przyszłych pokoleń. Dzięki naszemu nowemu wizerunkowi firmy ponownie wyróżnimy się na tle konkurencji – zapowiada.