SHARE

USA: Mohawk stawia na edukację sprzedawców

Autor:

Podłogi LVT

Firma Mohawk postanowiła zbudować program edukacyjny Edge Summit w oparciu o informacje zwrotne od partnerów detalicznych. Pokaże szeroki wachlarz możliwości edukacyjnych w Nashville w połowie grudnia.

Edge Summit zapewni sprzedawcom podłóg możliwość zdobycia cennych informacji. – Po COVID-19 inwestowanie w sprzedawców stało się najważniejsze, zwłaszcza w przypadku uczenia się bezpośredniego – powiedziała Kelli Widdifield, starsza wiceprezes ds. marketingu. – Świat bardzo się zmienił w ciągu ostatnich kilku lat. Nie chodzi już o bycie najlepszym sprzedawcą podłóg. Chodzi o bycie najlepszym w swojej klasie sprzedawcą, kropka – dodała.

Mohawk odkrył, że jego klienci mają do opowiedzenia ciekawe historie. Są to lekcje, które uczą prowadzenia lepszego biznesu. W tym celu firma Mohawk postanowiła zbudować program edukacyjny Edge Summit w oparciu o te i inne informacje zwrotne od partnerów detalicznych.

Każda ścieżka edukacyjna opiera się na bezpośrednich dyskusjach. – Edge Summit daje naszym partnerom detalicznym możliwość nawiązywania kontaktów i uczenia się od swoich kolegów – mówi Widdifield. – To jedne z najcenniejszych informacji, jakie można przekazać. Nieocenione jest słyszeć, jak twoi koledzy rozwiązują lokalne wyzwania biznesowe, a także skuteczne wskazówki i taktyki, które przynoszą im sukces.

Sprzedawcy detaliczni szukają w czasie rzeczywistym odpowiednich informacji biznesowych, które pomogą im lepiej prowadzić działalność, a nie sesji skoncentrowanych na działających już inicjatywach. – Chcą usłyszeć rady od zewnętrznych dostawców, ekspertów w swoich dziedzinach, którzy zapewnią odpowiednie szkolenia w zakresie trendów mody, mediów społecznościowych, docierania do dzisiejszego konsumenta – tłumaczy Widdifield. – Więc to jest dokładnie to, co im damy.

Duży nacisk kładzie się dziś na marketing cyfrowy. Konsumenci oczekują uproszczonych zakupów, które zaczynają się online. Mohawk chce mieć pewność, że jego partnerzy są przygotowani na wszystko, czego potrzebują z cyfrowego punktu widzenia, aby zorientować swoją firmę na sukces. 

– Po wysłuchaniu naszych klientów i uzyskaniu wnikliwych informacji zwrotnych od członków Rady Doradczej Edge, jesteśmy przekonani, że nasze sesje i warsztaty szkoleniowe z najlepszymi w swojej klasie liderami myśli, innowatorami i ekspertami technologicznymi pozwolą uczestnikom na rozwinięcie ich specjalistycznej sprzedaży detalicznej firm na nadchodzący rok – zapewnia Widdifield.

Oferta edukacyjna jest uporządkowana według ścieżki/kierunku:

  • Przyszłość handlu detalicznego,
  • Zmiana cyfrowa,
  • Doskonałość operacyjna,
  • Trendy, marketing i inspiracje.

Redakcja
Redakcja

Pozostaw komentarz

Montaż ogrzewania podłogowego na posadzce
Statuetka ekolidera dla firmy Crosville