Cyfrowe rozwiązania marketingowe w branży podłogowej

SHARE

Cyfrowe rozwiązania marketingowe w branży podłogowej

Autor:

Podłogi LVT

Carole Cross ma ponad 30-letnie doświadczenie w różnych przestrzeniach cyfrowych i mobilnych, przy czym około połowa jej doświadczenia to branża podłogowa. W 2013 roku Cross założył Mobile Marketing, który koncentrował się na dostarczaniu kompleksowych rozwiązań cyfrowych, mobilnych, społecznościowych i e-commerce. Dzięki jej czasowi i powiązaniom z branżą podłogową dział marketingu mobilnego odniósł sukces wcześnie. „Marketing mobilny został zbudowany w 100 procentach z rekomendacji” — powiedział Cross.

Marketing mobilny, współdzielony, ma na celu pomóc klientom w wyróżnieniu się na tle konkurencji — niezależnie od tego, czy skupia się na sprzedawcach detalicznych, producentach czy grupach. „Każdy klient jest inny. Nie weszli do biznesu, aby być jak wszyscy inni” – powiedział Cross. Cross zauważył, że podkreślenie cech, które czynią je wyjątkowymi, pomoże klientowi odnieść sukces na rynku.

Pierwszymi klientami firmy byli klienci NFA (National Floorcovering Alliance), w tym niektórzy z największych i odnoszących największe sukcesy sprzedawców detalicznych w branży podłóg. Cross powiedział, że współpraca z tymi firmami, obejmująca wszystkie obszary branży podłogowej, umożliwiła rozwój marketingu mobilnego dzięki poleceniom ustnym.

Firma Cross miała na celu pomóc każdemu klientowi w opracowaniu indywidualnego planu, który sprzyjałby cyfrowej obecności, a także zwiększał sprzedaż. „Wymagało to indywidualnej, dostosowanej do indywidualnych potrzeb obsługi na wysokim poziomie, obejmującej cały model biznesowy, i nadal jest to rodzaj pracy, który ekscytuje mnie i mój zespół” — powiedział Cross.

Mobile Marketing współpracuje z różnymi partnerami branżowymi, w tym Roomvo, QFloors, RFMS, Pacific Solutions i Promoxx. Ich połączone wysiłki były w stanie rozwiązać problemy i zaoferować rozwiązania detalistom.

W 2022 roku Cross nawiązał współpracę z Retail Samples Solutions, aby stworzyć aplikację Samplesapp. Aplikacja Samplesapp, z której sprzedawcy detaliczni mogą korzystać bezpłatnie, została stworzona w celu zwalczania uporczywego problemu klientów, którzy nie zwracają próbek sprzedawcom detalicznym.

Brakujące próbki stanowią oczywisty problem dla sprzedawców detalicznych, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że najlepiej sprzedające się próbki to te, które znikają. Jeśli próbki nie znajdują się w sklepie, klienci nie mogą ich zobaczyć ani wziąć pod uwagę — co prowadzi do utraty potencjalnego biznesu. Zastąpienie brakujących próbek pochłania znaczną ilość czasu, pieniędzy i zasobów. Zdaniem Crossa problem braku i zastępowania próbek kosztuje branżę podłogową dziesiątki milionów dolarów rocznie.

Dzięki aplikacji sprzedawcy detaliczni mogą pozostawać w bliskim kontakcie z klientami. Gdy klienci dokonają zakupu, Samplesapp uruchamia usługę przesyłania wiadomości, która dostarcza przydatnych informacji o produkcie i usługach sprzedawcy, takich jak możliwość zaplanowania pomiaru w domu, skontaktowania się ze sprzedawcą w celu uzyskania pytań lub ubiegania się o opcje finansowania.

Aby uzyskać więcej informacji na temat tej historii, w tym sposobów rozpoczęcia korzystania z Samplesapp, odwiedź stronę Samplesapp.com .

Redakcja
Redakcja

Pozostaw komentarz

ekologiczne kleje do montażu podłożaEkologiczne kleje do montażu podłoży
Nagroda Red Dot dla Tarkett Lino Originale