Pazurowie w kampanii Jawor-Parkietu
Jawor-Parkiet rozpoczyna długofalową kampanię, w której występować będą Edyta i Cezary Pazurowie – ambasadorzy marki.
Jak tłumaczą przedstawiciele firmy, kampania Jawor-Parkiet „Podłogi z pazurem” zrywa z utopijnymi ideałami, ma uwalniać role społeczne, pozwala wychodzić ze stereotypów i utrwalonych schematów. Bo tacy są też ambasadorzy. Są domatorami, są aktywni w biznesie i show-biznesie, uprawiają sport, gotują i podróżują.
– W przygotowanych kreacjach odbiorcy będą mogli obserwować Cezarego i Edytę w ich codziennych obowiązkach i przyjemnościach. Każdy z nas, tak jak oni, czy to w pracy czy w życiu prywatnym, wchodzi w różne role. A podłoga Jawor-Parkiet stanowi dla tego odpowiednie tło – mówi Grzegorz Sadowski, dyrektor ds. marketingu i rozwoju sieci sprzedaży Jawor-Parkiet.
W ofercie producenta podłóg drewnianych znajduje się duży wybór produktów – od klasycznych parkietów i desek przez eleganckie podłogi Chevron i Luxury, aż po charakterne, ręcznie stylizowane podłogi z Retro Collection.
– Kampania „Podłogi z pazurem” niesie ze sobą przekaz, że podłoga Jawor-Parkiet jest intuicyjnym wyborem dla każdej osoby z charakterem. Przez ten „charakter” rozumiemy zainteresowania, styl życia. Bo to one determinują wybory, jakie podejmujesz. Przez wystrój domu, samochód, sport, który uprawiasz – wyrażasz też siebie. Podłoga Jawor-Parkiet może towarzyszyć ci w życiu bez względu na rolę w jaką obecnie się wcielasz – dodaje Janusz Gawiński, dyrektor generalny Jawor-Parkiet.