SHARE

Sidolux wprowadza nowe produkty z linii Expert

Autor:

Podłogi LVT

Sidolux, polska marka produktów do sprzątania, odświeża swoją linię Expert, dedykowaną myciu i pielęgnacji podłóg.

Niedawno w procesie rebrandingu, cały asortyment producenta zyskał nowe logo oraz projekty etykiet i opakowań. Ponadto linia Expert została rozszerzona o dwie nowości – warianty premium: Sidolux Expert Gold do drewna i paneli oraz Sidolux Expert Gold do płytek i winylu.

To produkty wzbogacone o ekstrakt z perły, zawierające naturalne woski, podkreślające głębię koloru, odżywiające podłogę i maskujące rysy. Płyny pozostawiają po sobie niepowtarzalny, subtelny zapach kwiatu lotosu. Są dostępne drogeriach Rossmann.

W linii Expert znajdziemy także klasyczne warianty w odświeżonej szacie graficznej. Są to m.in.: Sidolux Expert do mycia paneli i drewna z olejkiem arganowym czy Sidolux Expert do mycia paneli z olejkiem z awokado.

– W niemal co drugim gospodarstwie domowym korzystającym z płynów do drewna oraz paneli, znajdziemy Sidolux. Co więcej, ponad 60% badanych osób, zapytanych o producentów środków do pielęgnacji podłóg, wskazuje bez podpowiedzi właśnie naszą markę (tzw. świadomość spontaniczna) – mówi Marta Całus, Trade & Marketing Manager marki.

Redakcja
Redakcja

Pozostaw komentarz

Pazurowie w kampanii Jawor-Parkietu
Kampania „O podłogę się nie martw”