SHARE

Targi Coverings 2022: podłogi wychodzą poza budynki

Autor:

Podłogi LVT

Innowacyjne wzornictwo produktów, zastosowanie technologii immersyjnych, łączących świat realny z cyfrowym, a przede wszystkim rosnąca popularność płytek, które można wykorzystać zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz budynku – to główne trendy targów Coverings 2022, które odbyły się w Las Vegas.

Na targach obecnych było 750 wystawców z ponad 30 krajów. Można było tam zauważyć ciągły wzrost popularności płytek do wnętrz i na zewnątrz. – Covid 19 spowodował, że wykorzystaliśmy nasze przestrzenie zewnętrzne – powiedziała Tamica Martin, kierownik ds. marketingu strategicznego Florim USA, spółki matki marki MILEstone USA. – Podczas epidemii zdaliśmy sobie sprawę, że o wiele bardziej możemy cieszyć się wszystkimi naszymi przestrzeniami – dodała.

Lindsey Waldrep, wiceprezes ds. marketingu firmy Crossville dodał, że wykorzystanie przestrzeni zewnętrznych będzie się cieszyć coraz większym zainteresowaniem. – Zawsze wiedzieliśmy – czy to podczas grypy hiszpanki, czy epidemii gruźlicy – że najlepsze dla zdrowia jest świeże powietrze. Tak jest nadal. Sądzę, że w końcu może dojść do tego, że zmniejszy się powierzchnia wewnętrzna domu, a ważna będzie powierzchnia działki na zewnątrz – ludzie będą powiększać swoje patia, tarasy i dachy. Istnieje możliwość, że pokoje ogrodowe staną się nowym symbolem statusu – tłumaczył.

Na targach nie zabrakło też innowacyjnego wzornictwa produktów i technologii immersyjnych, które są obecnie bardzo popularne w kategorii ceramiki i kamienia. – Uczestnicy i wystawcy – i ogólnie cały świat – wracają do biznesu, a spotkania twarzą w twarz są naprawdę ważne w tym zaangażowaniu” – powiedziała Jennifer Hoff, prezes Taffy Event Strategies, firmy organizującej targi Coverings.

Redakcja
Redakcja

Pozostaw komentarz

Podłoga z desek o różnych szerokościach
Casa Decor 2022 – kreatywny potencjał hiszpańskiej architektury